Mijn lijst met blogs

vrijdag 15 maart 2013

#Ding 6

Vandaag weer nieuwe dingen.
Ding 6 is copyright. Een term die we dagelijks tegenkomen en waar altijd veel discussies over zijn. Een soort van "loslopend" recht nu alles op het internet gepubliceerd kan worden.Ik heb de opdracht gemaakt door in Flickr foto's met creative commons licentie te selecteren. Als zoekterm heb ik snowboarding in de periode 6 t/m 7 maart 2013 gekozen. Er kwamen een aantal  foto's van mensen in de sneeuw op mijn scherm, vrolijke wintersporters bovenop de pistes. Onderaan de site stond te lezen als bronvermelding:  privacy: this photo is visible to everyone.
De volgende opdracht was in google afbeeldingen filteren op formaat. Ik ben maar bij hetzelfde onderwerp gebleven: snowboarding. Supermooie foto's kwamen op mijn scherm tevoorschijn met toevoeging: imagesize: 1024 x 768.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten