Mijn lijst met blogs

zondag 14 april 2013

#ding 11 Ontdek wiki's en hoe bibliotheken ze kunnen toepassen

Het is zondagmiddag en eindelijk mooi weer! Toch maar ding 11 gedaan. Dit hoofdstuk vereist weer een paar uren leeswerk als je alles gaat lezen. Ik heb eerlijk gezegd wel wat overgeslagen. Wat ik wel een mooie bibliotheekwiki vind is die van de bibliotheek Deventer, overzichtelijk en informatief. Deze wiki vind ik zelf een goed voorbeeld als onze organisatie een bibliotheekwiki zou maken. De aktiviteiten en meewerkende organisaties doorgelinkt, favoriete films, boeken en overige content van medewerkers toegevoegd. De wiki NL biblioblogs vind ik niet interessant, deze geeft wat mij betreft geen toegevoegde waarde aan google. Ik heb een comment toegevoegd aan het favoriete drankje van Danny, gevonden in de zandbak met wiki's. Sorry Dan, het is mijn favoriete Italiaanse eten met kalfscotelet! Jij als vega zal niet het water in de mond lopen als je dit leest. Zo zie je maar wat ons op deze zonnige zondagmiddag bij elkaar brengt.

2 opmerkingen:

  1. Ik vergeef het je Greetje!
    Ik vind het allang lief dat je het je achteraf realiseerde!! (en de gegrilde groente vind ik erg lekker...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ijver!
    Denk je dat we een wiki intern kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld handleidingen?

    BeantwoordenVerwijderen