Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 april 2013

# Ding 12 Twitter

Ik heb uitleg en alles wat er bij ding 12 staat gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik NIET ga meedoen aan het twittergebeuren! Ik ben een geinteresseerde lezer in verschillende media,ik wil graag op de hoogte blijven van plaatselijk- en wereldnieuws, maar het gaat me teveel tijd kosten om alles wat mij en anderen bezighoudt bij te gaan houden dmv dit medium. De krant van zaterdag vind ik al best een kluif. Ik ben al heel blij als ik naast mijn baan en verplichtingen tijd overhoud voor het lezen van een BOEK. Wel ouderwets, maar als bibliotheekmedewerker is het nog steeds erg belangrijk om bij te blijven op het gebied van LEZEN en wel meer dan 140 woorden. Wat het bedrijfsbelang van Twitter voor bibliotheek Waterland betreft, lijkt het me niet interessant. Twitter is leuk, snel en vooral trendy.

2 opmerkingen:

  1. is te begrijpen, ik twitter ook niet, maar het is wel leuk om af en toe op "twitter-search"te kijken wat er speelt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat twitter voor veel mensen een beetje teveel is. Ik zie nu om me heen dat het veel gebruikt wordt door kinderen als chatkanaal.

    BeantwoordenVerwijderen