Mijn lijst met blogs

zaterdag 27 april 2013

# Ding 13 facebook

Sinds enkele dagen zit ik dan eindelijk ook op facebook. Wat een grote vriendenploeg heb ik nu. Wat moet ik ermee? Ik ben niet zo'n grote verteller van alles wat mij bezighoudt. Wel vind ik het leuk om andermans verhalen te lezen. Tot op zekere hoogte natuurlijk. De facebook pagina van kopgroepbibliotheek vind ik helemaal top. Goed verzorgd, actueel en aantrekkelijk om te zien. Dit lijkt mij heel mooi om te hebben voor bibliotheek Waterland. Maar... Je raadt het al, hier zit een kostenplaatje aan vast. Misschien komt dit nog in de toekomst. Facebook is superleuk als je de tijd vrij maakt om met al je vrienden te kletsen via het toetsenbord. Facebook kan als medium natuurlijk ook heel gevaarlijk zijn, denk maar aan het "facebook feest" in Haren. Complete chaos met alle gevolgen van dien. Wie weet ga ik tijdens mijn vakantie in Italie mijn vrienden op de hoogte houden en foto's publiceren via facebook.

1 opmerking:

  1. Een facebookpagina voor de bibliotheek is er al een tijdje, heb je die niet gezien?

    BeantwoordenVerwijderen