Mijn lijst met blogs

maandag 3 juni 2013

#Ding 21 Bibliotheek en social media in de praktijk

Dit ding laat ons vooral veel voorbeelden zien van wat organisaties doen op het gebied  van social media. Alle links heb ik globaal doorgenomen: de leestips van Theek5 vond ik persoonlijk erg mooi  en bruikbaar. Ik heb er meteen een titel afgehaald om te reserveren. Dit werkt dus stimulerend.
Apps zijn handig en goed bruikbaar, wat mij betreft een goede manier van communicatie.
De e-books eregalerij is mooi, heb ik ook op mijn i-petje. De socialmediacaster lijkt me echt super leuk om in de bibliotheek te hebben. Een publiekstrekker waar vast een hoog prijskaartje aan vast zit.
Het filmpje van biebmaps heb ik bekeken en hier zouden ze een andere video van moeten presenteren, stom filmpje.
Wat gaat de bibliotheek Waterland nog meer aan social media doen?
Hier moet goed over  worden nagedacht, er zijn goede voorbeelden genoeg.

1 opmerking: